Kielet:  Suomi  english  

Kielet

Suomi  english  

Toimitus & Palautus

Toimitus ja maksutavat

TOIMITUSKULUT

Toimituskulut Suomeen ovat 8 euroa/tilaus , toimitustapana postipaketti 16
tai pakettautomaatti , mikäli maksu suoritetaan ennakkoon tilisiirrolla.

Postiennakolla toimitettaessa postiennakkolisä on 3,50 euroa.

Ulkomaille toimitettaessa perimme postin veloittamat kunkin maan
aluehinnaston mukaiset toimituskulut. Ulkomaille toimitettaessa voi
maksutapana olla ainostaan ennakkomaksu tilillemme (tilisiirto).

Hinnastot alkaen 13.10.2017:
Alue 1: 25e
Alue 2: 30e
Alue 3: 40e
Alue 4: 45e

Aluehinnastot näet tästä PDF:stä.



MAKSUTAVAT

Postiennakko tai verkkomaksaminen käyttäen Checkout-maksutapaa. Lue
Checkout-maksuehdot
täältä <http://jaanankenka.fi/vk/checkout-maksuehdot>.



TOIMITUSAIKA

Mikäli tilaamasi tuotteet ovat varastossamme on arvioitu toimitusaika 2 - 4
työpäivää. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä on
siitä mainittava erikseen esim tilauksen teon yhteydessä. Toimimme
toimituksen suhteen kuluttajien tarpeiden mukaisesti, mikäli se on
kohtuudella mahdollista. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joita ei ole
varastossamme, toimitamme ne asiakkaalle heti kun tuotteet ovat saapuneet
varastoomme.



PALAUTUKSET JA VAIHTO

Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14)
päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois
lukien.

Palautuksen voi tehdä suoraan myymäläämme tai postitse
asiakaspalautuspakettina sopimusnumerollamme 635363.

Palauttaessasi tilaamasi tuotteen asiakaspalautus on kuluttajalle ilmainen
jos tuote on toimitettu Suomeen. Ulkomaille tilatuista tuotteista
palautuskulut maksaa palauttaja.

Kuluttajan toivotaan tekevän ILMOITUKSEN MEILLE SÄHKÖPOSTITSE ENNEN
TUOTTEEN PALAUTTAMISTA.

Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen on oltava olennaisesti samassa
kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Mikäli palautettava tuote on
vahingoittunut asiakkaalla tai sitä on käytetty,niin emme palauta tuotteen
hintaa kokonaan. Arvioimme palautuksen suuruuden aina tapahtumakohtaisesti.
Käytetyistä kengistä emme voi palauttaa rahoja takaisin.

Palautamme tuotteen hinnan viipymättä takaisin asiakkaalle tai hänen
ilmoittamalleen pankkitilille, kuitenkin viimeistään 10 vuorokauden sisällä
siitä kun palautus on saapunut meille

Mikä tilaamasi tuotteen koko on väärä on yksi tuotteen vaihtokerta ilmainen.

Vaihtaessasi palauttamasi tuotteen kokonaan eriin tuotteeseen siitä on
tehtävä verkkokauppaan uusi tilaus. Palautamme palauttamasi tuotteen hinnan
takaisin tilillesi.

 

NOUTAMATTA JÄTTÄMINEN

Tilaajan tulee aina erikseen tehdä peruutusilmoitus.

- Noutamatta jättäminen ei ole enää automaattisesti peruutettu tilaus.

*Kuluista, jotka liittyvät toimituksiin, jotka peruutusilmoitusta tekemättä
on jätetty noutamatta toimipaikasta perimme 20 euron maksun.*

 

REKLAMAATIOT

Mikäli tilaamasi tuote on virheellinen, väärä tai vahingoittunut, ota yhteyttä sähköpostiimme jaanankenka@gmail.com tai puhelimitse numeroomme 0400-305448 (avoinna ma-pe klo 10-17.30 la 10-13) ,jotta voimme sopia jatkotoimista.

Toimitukseen liittyvät reklamaatiot tulee tehdä seitsemän (7) päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta sähköpostiimme jaanankenka@gmail.com.

 

TILAUKSEN SITOVUUS

Yhteydenpito kaupan osapuolten välillä tapahtuu sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse. Kuluttaja sitoutuu tilauksen tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilauksvahvistuksen vastaanottamiseksi.

Sitova kauppasopimus tulee voimaan kun olemme sähköpostitse lähettäneet tilausvahvistuksen tai postiennakkotoimituksessa lähetystunnuksen lähetyksestä.

Kuluttajalla on oikeus ennen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osia tilauksesta sähköpostitse, puhelimitse tai kirjeitse. Toimitus on tapahtunut kun kuluttajalle on toimitettu osa tilauksesta tai hänelle on ilmoitettu, että tilaus on noudettavissa postista.

Kuluttajan tekemän tilauksen jälkeen myyjällä ei ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

Pidätämme oikeuden olla toimittamatta tuotteita asiakkaille, jotka toistuvasti palauttavat tai jättävät noutamatta tilaamansa tuotteet.

 

YLIVOIMAINEN ESTE (Force majeure)

Emme vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy meidän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisten päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta meidän toimintaa vaikeuttavast tai estävästä toiminnasta.

 

HENKILÖTIEDOT

Jalan oy on rekisterinpitäjänä vastuussa ilmoittamiesi henkilötietojen käsittelystä. Rekisteriä käytetään ainoastaan Jaanan kengän ja asiakkaan väliseen asiakassuhteen ylläpitoon. Emme luovuta tietojasi ulkopuolisille tahoille.

 

RIITOJEN RATKAISU

Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

 

Takaisin